English

مدیر کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس

۴۵ واحد مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس احداث شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک شهرستان گنبدکاووس گفت: در سال گذشته، ۴۵ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۳ میلیارد ریال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان گنبدکاووس احداث شده است.

۴۵ واحد مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس احداث شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقرپور شامگاه سه‌شنبه در حاشیه افتتاحیه مسکن مددجویان شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته، تعداد 45 واحد مسکن روستایی با اعتبار 3 میلیارد ریال ساخته شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک شهرستان گنبدکاووس افزود: همچنین تعداد 27 مورد مسکن با اعتبار 610 میلیون ریال تعمیر کلی و یا جزئی شد.

وی تصریح کرد: 2 مورد مسکن نیمه‌کاره در سال 95 با اعتبار 90 میلیون ریال تکمیل شد و همچنین 20 مورد مسکن شهری با اعتبار 4 میلیارد و 117 میلیون ریال نیز خریداری شد.

علی حسنی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: در حاشیه مراسم افتتاحیه واحدهای مسکونی، از خانواده مددجویان کمیته امداد در حوزه منطقه 2 کمیته امداد به همراه مدیرکل کمیته امداد استان و فرماندار ویژه و دیگر مسئولان بازدید کردیم.

وی افزود: سرپرست این خانواده بیماری کلیوی دارند و در مرحله دیالیز هستند و از طرفی مسکن این خانواده فرسوده و غیر قابل استفاده بود و امکانات اولیه زندگی را نداشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: مدیر کل کمیته امداد تقبل کردند یک واحد 80 متری در محل حیاط این خانواده احداث کنند که 25 میلیون تومان توسط کمیته امداد استان و 5 میلیون تومان توسط کمیته امداد منطقه دو هزینه شود.

حسنی یادآور شد: یخچال این خانواده را شورای شهر گنبدکاووس تقبل کردند و همه هزینه درمان رایگان شود و تا 3 ماه آینده این مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید و در زمان افتتاح، یک دستگاه اجاق گاز نیز به این خانواده اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو شهرستان گنبدکاووس گفت: امروز 2 مسکن مددجو با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

وی اظهار داشت: مسکن روستایی در روستای دانشمند با اعتبار 20 میلیون تومان و مسکن شهری در بلوار امامزاده با اعتبار 30 میلیون تومان که 25 میلیون تومان توسط کمیته امداد و 5 میلیون تومان توسط خیران احداث و افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه