English

برگزاری محافل قرآن با حضور قاری مصری در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: محافل قرآنی با حضور قاری مصری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری محافل قرآن با حضور قاری مصری در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری احمد شحات احمد السید در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسیان ادامه داد: حرکت سازمان اوقاف بر اساس فعالیت‌های دینی و فرهنگی است که در این میان برگزاری برنامه‌های قرآنی در اولویت این سازمان است.

حجت‌الاسلام عباسیان تصریح کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن تا مرحله بین‌المللی، طرح تربیت حافظان و برگزاری محافل قرآنی در بقاع متبرکه و غیره ازجمله فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه به مدت 1 روز جلسات قرائت قرآن با حضور قاری مصری احمد شحات احمد السید در بقاع متبرکه و مساجد استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌های این قاری مصری در استان اشاره کرد و گفت: یکشنبه 28 خردادماه مصادف با 23 رمضان قاری مصری در شهرستان هرسین از ساعت 19 عصر در امام‌زاده مهدی (ع) و ساعت 21 شب در مسجد هاشمی خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی شهرستان کرمانشاه قرائت خواهد داشت.

حجت‌الاسلام عباسیان خاطرنشان کرد: قرائت قاری مصری در استان همراه با سخنرانی، تفسیر، اجرای تواشیح و مسابقات فرهنگی، صرف افطار و شام خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه