English

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبرداد:

ساخت و نصب ۶۰ المان مناسبتی «ماه خوب خدا» در شهر قم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از ساخت و نصب ۶۰ المان مناسبتی «ماه خوب خدا» در شهر قم خبر داد

ساخت و نصب ۶۰ المان مناسبتی «ماه خوب خدا» در شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اقدامات صورت گرفته برای فضاسازی شهری متناسب با این ایام، گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و تزکیه‌ نفس و دوری از هرگونه معصیت است و ما امیدواریم با انجام اعمال مخصوص این ماه مبارک بتوانیم بیش از پیش در مسیر قرب الهی قدم برداریم.

وی از ساخت و نصب المان‌های مناسبتی همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: این سازمان به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به ساخت و نصب ۶۰ المان فلزی با موضوع ماه خوب خدا را کرده است.

وحید وزیری راد با تاکید بر اینکه المان‌های مناسبتی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در سطح مناطق هشت گانه شهرداری نصب شده است، خاطرنشان کرد: این اقدام در کنار سایر اقدامات انجام شده توسط سازمان زیباسازی به منظورافزایش زیبایی‌های بصری سطح شهر و هم‌خوانی معابر با این ماه مبارک انجام گرفته که موجب افزایش زیبایی نیز شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مذهبی و معنوی شهر مقدس قم، افزود: از آنجائیکه شهر مقدس قم شهری است مذهبی و انقلابی این امکان را دارد تا ارزش‌های عمیقی را در جامعه ایجاد کرده و با استفاده از المان‌ها ایجاد ظرفیت‌های ویژه مذهبی و دینی را به هنگام دنبال کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه