English

رئیس اداره سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم :

بلیت سینماها نیم‌بها شد

رئیس اداره سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بلیت سینماها تا پیش از افطار به صورت نیم‌بها ارائه می‌شود.

بلیت سینماها نیم‌بها شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، کاظم رضوانی با اشاره به برنامه سینماهای قم در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: قمی‌ها امسال می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه خود را در سه سینما ونوس، تربیت و آیه به تماشا بنشینند.

وی با اشاره به فیلم‌هایی که در سینماهای قم در ماه مبارک رمضان اکران می‌شود، تصریح کرد: سینماها تا پیش از افطار به اکران فیلم در سانس های مختلف پرداخته و پیش از افطار به صورت موقتی به کار خود پایان می دهند.

رئیس اداره سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان فیلم‌های سینمایی در قم به صورت نیم‌بها اکران می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه سینماهای قم پس از افطار نیز پذیرای علاقه‌مندان هستند، تصریح کرد: اکران فیلم‌های سینمایی در سینماها به ترتیب تا دو ساعت مانده به وقت سحر ادامه دارد.

وی فیلم‌هایی که در سینماهای قم اکران می‌شود را نهنگ عنبر 2، برادرم خسرو، ویلایی‌ها و آشوب ذکر کرد و گفت: فیلم‌های قرآنی نیز هم‌زمان با برپایی نمایشگاه کتاب در قم به نمایش در می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی