English

استاندار خوزستان:

دولت دوازدهم متعهد به کار زیربنایی در خوزستان است

استاندار خوزستان گفت: دولت دوازدهم نیز متعهد به تداوم اجرای کار زیربنایی در خوزستان به ویژه آبادان و خرمشهر است.

دولت دوازدهم متعهد به کار زیربنایی در خوزستان است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، غلامرضا شریعتی خدمات دولت یازدهم در استان خوزستان را در بخش های زیربنایی قابل دفاع توصیف کرد وافزود: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان تجلی مردمسالاری دینی، یاری رسان و مستحکم کننده پایه های نظام بود.

وی اظهارکرد: اگر چه امنیت ملی بر پایه های نظامی و دفاع راهبردی استوار می شود ولی در مدل مردمسالاری دینی که در آن ارتباط بین مردم و دولت از طریق انتخابات است، حضور گسترده مردم در استحکام پایایه های آن تاثیرگذار است.

شریعتی در ادامه سخنانش با تشریح اقدامات دولت یازدهم در خصوص آبادانی آبادان و خرمشهر، تعیین محدوده منطقه آزاد اروند و استقرار گمرک در دروازه های خروجی و ورودی شهرهای آبادان و خرمشهر به دستور رئیس جمهور را از اقدامات دولت یازدهم برای رونق اقتصادی و اجتماعی این دو شهر عنوان کرد و افزود: دولت دوازدهم نیز متعهد به خدمات رسانی و ارتقای شاخص های رفاهی در این دو شهرستان است.

وی با بیان اختصاص 240 هزار میلیارد ریال اعتبار به اجرا و تکمیل پروژهای عمرانی و خدمات رسانی خوزستان نظیر آبرسانی، ساماندهی سیستم جمع آوری فاضلاب، مقابله با ریزگردها و اجرای فاز 2 طرح 550 هزار هکتاری در این استان در چهار سال از سوی دولت، گفت: عملیات آبرسانی به روستاها نیز از سوی قرارگاه خاتم آغاز شده است.

استاندار خوزستان افزود: طرح جامع فاضلاب 17 شهر خوزستان در2 ماه آینده آغاز می شود و بر این عقیده هستیم که این کار باید از شهرهای آبادان و خرمشهر شروع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه