English

بازدید هیات عراقی از زیرساخت های پزشکی منطقه آزاد اروند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان از بازدید هیات عراقی از زیرساخت های بخش سلامت آبادان و خرمشهر خبر داد.

بازدید هیات عراقی از زیرساخت های پزشکی منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: روسای بیمارستان‌ها، نماینده استاندار و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بصره عراق، روز سه شنبه به منظور رونق صنعت گردشگری سلامت، از امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بازدید کردند.

نوراله طاهری گفت:هدف بازدید هیات عراقی از زیرساخت های بخش سلامت آبادان و خرمشهر برنامه ریزی برای افزایش همکاری دوجانبه و رونق توریسم سلامت در منطقه است که در دو حوزه درمان و آموزش، امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان را بررسی و ارزیابی می‌کند.

 طاهری افزود:این هیات عراقی امروز، امکانات و ظرفیت های درمانی بیمارستان‌های زیر ‌پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان از جمله اتاق‌های عمل، بخش‌های ویژه، پزشکان متخصص و اعمال جراحی این منطقه را بررسی می‌کند.

وی اظهار داشت:این هیات همچین روز چهارشنبه در خصوص بخش های آموزش و تبادل استاد و دانشجو و امکانات آموزشی با مسئولان دانشکده پزشکی آبادان بحث و تبادل نظر می کند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:امیدواریم در پایان سفر هیات عراقی به منطقه آزاد اروند تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های مختلف سلامت با هیات عراقی امضا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی