English

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری قم تأکید کرد؛

توجه به معضلات جامعه در انتخاب موضوع پایان‌نامه‌های دانشجویی

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: باید معضلات جامعه و استان قم شناسایی و در ارائه پایان نامه‌های دانشجویی به آن پرداخته شود.

توجه به معضلات جامعه در انتخاب موضوع پایان‌نامه‌های دانشجویی

به گزارش خبرگزاری موج، حسین معین آبادی شامگاه شنبه در نشست صمیمی استاندار قم با مدیران و مسؤلان دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان قم، اظهار داشت: بهترین دستاوردها را دانشجویانی داشته‌اند که وارد بحران‌های اجتماعی شده‌اند.

وی گفت: مشکل دانشگاه‌ها امروز عدم توجه جدی به پایان نامه‌ها و حتی پایان نامه‌ فروشی است که عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری قم افزود: باید معضلات جامعه و استان شناسایی و در ارائه پایان نامه‌ها به آن پرداخته شود تا با این اقدام جلوی پایان نامه فروشی گرفته شود.

وی تأکید کرد: پیشنهاد ما این است تا هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها به اقدامات بنیادین و مسائل استان و منطقه خود بیشتر اهتمام ورزند و مشکلات را بررسی نمایند.

معین آبادی ادامه داد: خوب است تا هیئت امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را متقاعد کنیم که یکی از موارد ارتقای اساتید را حل مشکلی از استان قرار دهند.

وی افزود: اینکه برخی دانشگاه‌ها به شبکه دولت متصل نیستند مشکلی است که باید برطرف شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم در خصوص انتخابات، گفت: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز تولید علم و دانشجویان به عنوان تولید کننده علم نقش مهمی در انتخابات دارند لذا باید شرایط مناسبی برای بیان عقاید نامزدها و طرفداران آن‌ها در دانشگاه‌ها ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه