English

مدیرعامل کانون ناشنوایان استان اصفهان:

موسیقی مرهم زخم های پنهان ناشنوایان است

مدیرعامل کانون ناشنوایان استان و رهبر گروه پژواک در حاشیه همایش پیاده روی پیشکسوتان مدیریت درمان صنعت نفت به تشریح فعالیت های این کانون پرداخت .

موسیقی مرهم زخم های پنهان ناشنوایان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مرضیه السادات جلال زاده با اشاره به اینکه ناشنوایی یک معلولیت پنهان است و با فرهنگ سازی مناسب مشکلات این قشر کمتر شده گفت: کانون ناشنوایان 2500 عضو دارد که 1500 نفر از آنها فعال می باشند افراد تازه متولد شده تا سالخوردگان می توانند به عضویت این کانون در بیایند.

 وی گفت :برای  25 نفر از اعضای این کانون با تشکیل گروهی به نام پژواک در رشته موسیقی و تئاتر اشتغال زایی صورت گرفته و اگر سازمان ها و ارگان ها از این گروه حمایت کنند می توان اعضای بیشتر این کانون را به کار دعوت کنند.

مرضیه السادات جلال زاده با اشاره به اینکه با تأسیس این کانون در سال 72 و با ارائه خدمات فرهنگی به خانواده ها در این مدت از بار روانی خانواده ها کاسته شده است، گفت: این کانون با حمایت اداره بهزیستی و افراد نیکوکار به حیات خود ادامه می دهد.

مدیرعامل کانون ناشنوایان استان اصفهان در خاتمه خاطرنشان کرد: طبق تحقیقات صورت گرفته 80 درصد از اعضای این کانون ثمره ازدواج فامیلی می باشند که با فرهنگ سازی مناسب و آزمایشات قبل از ازدواج این رقم به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه