English

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان خبر داد:

پیش بینی خرید ۲۷۶ هزار تُن گندم از کشاورزان اصفهان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان (منطقه 10 کشور) گفت: پیش بینی می شود امسال 276 هزار تُن گندم از کشاورزان اصفهان خریداری شود.

پیش بینی خرید 276 هزار تُن گندم از کشاورزان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، نیک نداف در جلسه عوامل خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: این شرکت قابلیت و آمادگی کامل برای تحویل 300 هزار تُن گندم از کشاورزان استان را دارد.

وی عملکرد عوامل این شرکت برای خرید گندم در سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و با قدردانی از آنها افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان در سال گذشته 266 هزار تُن گندم از کشاورزان استان خریداری کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان افزود: در سال گذشته اولین خرید گندم از منطقه گرمسیری شهرستان کاشان در 27 اردیبهشت انجام شد و تا پایان شهریور ادامه داشت.

عضو هیأت مدیره و معاونت اداری و مالی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان نیز گفت: با توجه به نرخ جهانی و تفاوت نرخ گندم در کشور و همچنین موجودی هشت میلیون تُنی گندم در کشور و 300 هزارتُنی در استان اصفهان باید در خرید امسال بسیار دقت شود.

محسن ضیایی اظهار کرد: کنترل ها برای تحویل گرفتن گندم و جو در سال جاری باید بگونه ای باشد که گندم سالم تحویل سیلوها شود.

در ادامه این نشست با بررسی مشکلات سال گذشته خرید تضمینی گندم و مسائل پیش رو ، طریقه اطلاع رسانی به کشاورزان و چگونگی به کارگیری امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان با هماهنگی بانک کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه در راستای اجرای دستور العمل خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان اصفهان و به منظور انجام هماهنگی های لازم برای افزایش میزان آمادگی نهادهای مرتبط در زمینه خرید گندم کشاورزان با حضور خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه مشکلات حمل گندم خریداری شده بررسی شد و درخصوص تعداد مراکز خرید و چگونگی اجرای نرم افزار خرید بانک کشاورزی تصمیماتی اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه