English

دمای هوای اصفهان افزایش پیدا می کند

کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روند افزایش یک تا سه درجه ای دمای هوا تا روز دو شنبه هفته جاری در این استان ادامه دارد.

دمای هوای اصفهان افزایش پیدا می کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جعفری با بیان اینکه تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی آرام و پایدار بر روی استان اصفهان است، افزود: هم اکنون جو به نسبت آرام و پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری در استان اصفهان حاکم است و از فردا با گذر موج ناپایدار از سطح استان افزایش ابر در این استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا تا روز دوشنبه یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند ، گفت : احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق و افزایش ابر ضعیف برای روز دوشنبه در استان اصفهان وجود دارد.

جعفری تصریح کرد: دمای هوا در 24 ساعت آینده یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت و بر این اساس حداکثر دمای کلانشهر اصفهان 26درجه سانتیگراد و حداقل دما 12درجه سانتیگراد خواهد شد.

کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را چوپانان با 33 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه را بویین و میاندشت با یک درجه سانتیگراد زیر صفر عنوان کرد.

استان اصفهان درمرکز فلات ایران است وبه علت گستردگی زیاد، شامل بخش‌های متعدد کوهستانی و جلگه‌ای و اقلیم چهارگانه آب و هوایی در طول سال است.

استان اصفهان در شمار مناطق خشک و کم بارش منطقه میانی کشور است و در سال های اخیر نیز با پدیده خشکسالی روبرو بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی