English

استاندار کرمان:

روند اشتغال در استان کرمان قابل دفاع است

استاندار کرمان گفت: روند اشتغال در استان کرمان قابل دفاع می باشد چرا که طبق آمار سازمان برنامه و بودجه در یک دهه 1375 تا 1385 میزان اشتغال استان 23 هزار و 802 شغل و در بازه پنج ساله 1385 تا 1390 این میزان 12هزار 801 شغل بوده و تنها در سال 1395 این میزان به 31 هزار و 500 شغل رسیده است.

روند اشتغال در استان کرمان قابل دفاع است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا رزم حسینی صبح یکشنبه در آستانه میلاد امیر المومنین امام علی (ع) در دیدار نوروزی همکاران استانداری کرمان ضمن تبریک سال جدید و اعیاد ماه رجب با اشاره به همه شیرینی ها و تلخی های سال 95 افزود: مدیریت استان کرمان در حد توان، بضاعت و اختیارات استان در مسیر توسعه و آبادانی استان پیش می رود.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته در حوزه های مختلف در سطح استان کرمان، گفت: در کنار موفقیت ها و توفیقات گذشته بایستی مردم را در جریان خطاها و کاستی ها قرار داد.

استاندار کرمان درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار دیرین انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری را یکی از تلخ ترین اتفاقات سال گذشته دانست و بیان داشت: رهنمود های ایشان تا روز های واپسین عمر پر خیر و برکتشان برای مجموعه مدیریتی استان همواره راهگشا و روحیه بخش بود.

وی همچنین آیت الله موحدی کرمانی را یکی از افتخارات ملی استان کرمان دانست و گفت: ایشان نیز یکی از پشتوانه های با تقوا و ساده زیست و همراه برای استان هستند و نسل جدید باید قدردان بزرگان باشد.

رزم حسینی گستره امنیتی کشور را ورای مرزهای جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: در هیچ دوره ای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی و امنیتی در این حد نبوده و این مسئله برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی در خصوص مسائل اقتصادی، آسیب های اجتماعی،طرح های عمرانی و وضعیت معیشت مردم گفت: در این حوزه ها جا برای کار بسیار است و استان کرمان در مسیر توسعه همه جانبه قرار دارد.

استاندار کرمان شفافیت، صداقت و راستگویی را پیوند مستحکم حکومت و مردم دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس نیز صداقت پیوند ناگسستنی بین امام و امت بود.

وی تاکید کرد: کارآمدی در حوزه اقتصاد با دولت امکان پذیر نمی باشد و تفکر مردم در قبال دولت تغییر کرده و جایگاه و منزلت اجتماعی جایگزین آن شده است.

عالی ترین مقام اجرایی در استان کرمان به اثرات برجام اشاره کرد و بیان کرد: ایران تنها کشوری بود که موفق شد با 1+5 قدرت بزرگ دنیا وارد مذاکره شده و اثرات آن را می توان در تک رقمی شدن تورم، سیاست های پولی و مالی و حوزه اقتصادی مشاهده نمود.

رزم حسینی تغییر تفکر کار را در بین نسل ها و اقشار مردم مهم دانست و گفت: باید فرزندانمان را به سمت کارآفرینی سوق دهیم تا کارمند دولت شدن و این مهم نیازمند فرهنگ سازی عمومی است.

استاندار کرمان با اشاره به طرح های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان، افزود: برای رسیدن به حد مطلوب اشتغالزایی و کارآفرینی همه دهیاران استان پای کار آمده و با برقراری ارتباط چهره به چهره با مردم بیکاران در روستاها شناسایی و با توجه به رشته و پتانسیل های بومی هر منطقه برای آناه برنامه ریزی خواهد شد.

وی سیاست های دولت در استان را بر کوچک سازی و چابک سازی دولت و عزت مندی و بزرگ کردن مردم دانست و گفت: ارتقا و پیشرفت استان با همکاری، همدلی و وحدت همه جانبه اتفاق خواهد افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه