English

استاندار اصفهان:

برنامه امسال همه مدیران باید توسعه تولید و اشتغال باشد

استاندار اصفهان با بیان اینکه اینکه برنامه‌های مؤثری در زمینه اشتغال و تولید در چند سال اخیر در دولت آغاز شده است، گفت: توسعه تولید و اشتغال باید برنامه جدی همه مدیران در سال جاری باشد.

برنامه امسال همه مدیران باید توسعه تولید و اشتغال باشد

به گزاش خبرگزاری موج از اصفهان، زرگرپور در نشست شورای اشتغال استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: برای اقدام در راستای فرمایشات رهبری می‌توانیم هم منتظر ابلاغ‌ها و چارچوب‌های دولت برای استان‌ها باشیم و هم می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و همچنین با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود به تدوین چارچوب‌ها بپردازیم و این دو راهکار را به موازات هم پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مؤثری در زمینه اشتغال و تولید در چند سال اخیر در دولت آغاز شده است، گفت: توسعه تولید و اشتغال باید برنامه جدی همه مدیران در سال جاری باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان از نیروهای خلاق و ظرفیت‌های بالایی در بخش صنعت و خدمات، کشاورزی و نیروی انسانی بهره‌مند ‌است، افزود: می‌توانیم چارچوب‌ها و راهکارهای طراحی شده را به عنوان پیشنهاد برای اجرا در کلیه استان‌ها به دولت ارائه دهیم.

در ادامه این نشست ابوطالب جلالی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با برشمردن ظرفیت‌های مهارتی و نقش مؤثر این دستگاه در ایجاد فرصت‌های شغلی از تدوین مدل اجرایی نظام آموزش دوگانه آلمان که بخشی از مهارت‌ها توسط آموزش‌گیرندگان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و بخشی دیگر در واحدهای صنعتی برگزار می‌گردد خبر داد.

وی از اقدامات صورت پذیرفته بویژه همکاری و تعامل با اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن، سازمان تأمین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی، جهت اجرایی کردن پروژه مورد نظر، گزارشی را به شورای اشتغال ارائه کرد.

در این جلسه مقرر شد پس از اجرای آزمایشی طرح و به منظور همکاری سایر دستگاه‌ها عملکرد سه‌ماهه اول در شورای اشتغال جهت رفع نواقص ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه