English

اسکان بیش از ۲۰۰ هزار نفر در جوار ۱۰۰ بقعه متبرکه استان اصفهان

بیش از 200 هزار نفر مسافر در جوار 100 بقعه متبرکه استان اسکان داده شدند که بیش از 90 هزار نفر به‌ صورت اسکان موقت از امکانات بقاع متبرکه بهره‌مند شده‌اند.

اسکان بیش از 200 هزار نفر در جوار 100 بقعه متبرکه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: از 25 اسفندماه 1395 تا 10 فروردین‌ماه 1396 که طرح آرامش بهاری در 340 بقعه متبرکه سراسر استان اجرا شد، بیش از 2 میلیون نفر زائر و مسافر به زیارت امامزادگان عظیم الشان استان مشرف شدند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن امیری افزود: همچنین با تدابیر اندیشیده شده از آغاز این طرح تاکنون بیش از 200 هزار نفر مسافر و زائر در جوار 100 بقعه متبرکه استان اسکان داده شدند که از این تعداد 110 هزار نفر در زائرسراها و مهمانسراهای بقاع متبرکه اسکان‌ یافته‌اند و بیش از 90 هزار نفر به‌ صورت اسکان موقت از امکانات بقاع متبرکه استان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان داشت: 100 خیمه معرفت در اجرای این طرح در جوار بقاع متبرکه برپا شده است که با غرفه‌هایی چون پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، ایستگاه همه واقف باشیم، غرفه‌های چند رسانه‌ای، نمایشگاه ارائه محصولات فرهنگی و... به کلیه زائران و مسافران، خدمات فرهنگی و مذهبی ارائه می‌کنند.

امیری در پایان یادآور شد: در همین راستا بیش از 150 هزار قلم اقلام فرهنگی به‌ صورت رایگان بین زائران و مسافران بقاع متبرکه توزیع‌ شده که به وسیله سازمان اوقاف و امور خیریه مطابق با ارزش‌های ایرانی و اسلامی جهت استفاده در این طرح خریداری و تهیه ‌شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه