English

امام جمعه بهار:

اقتصاد مقاومتی زمینه ساز خودکفایی کشور است

امام جمعه بهار گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه ساز خودکفایی کشور است.

اقتصاد مقاومتی زمینه ساز خودکفایی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب الله حاتم نیا در خطبه های نماز جمعه بهار با تسلیت شهادت امام هادی (ع) گفت: این امام در راستای تبلیغ دین زحمات فراوانی کشید و با شکنجه های فراوان توانست افراد بسیاری را جذب دین کند.

حجت الاسلام حاتم نیا در ادامه به روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این روز دارای برکات فراوانی است و جمهوری اسلامی توانست به حکومت 2500 ساله شاهنشاهی پایان دهد و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) شود بنابراین 12 فروردین عید اصلی ملی و مذهبی ایرانیان است.

وی افزود: این نظام به رهبری امام (ره) و پشتیبانی ملت ایران اکنون به قله های عزت و اقتدار در جهان رسیده که دشمنان نیز از این اقتدار ترس و هراس دارند.

وی در ادامه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نشان دهنده تاکید مقام معظم رهبری بر توجه مردم و مسئولان به مقوله اشتغال و تولید ملی است که همه باید دست به دست هم دهیم تا شعار سال محقق شود و علاوه بر ایجاد اشتغال جوانان، بر داشته های خود تکیه کنیم تا از وابستگی به اقتصاد بیگانه بکاهیم.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی زمینه ساز خودکفایی کشور است و باید وابستگی ها به خارج از کشور کاهش یابد تا شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه