English

نماینده مردم بیرجند:

رژیم آل سعود آثار ظلم خود را خواهد دید/ یاد شهدا منا همیشه جاویدان می‌ماند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: یاد شهدا همیشه باقی می ماند و ظلمی که رژیم آل سعود به زائران کرد یقینا آثارش را در همین دنیا خواهد دید.

رژیم آل سعود آثار ظلم خود را خواهد دید/ یاد شهدا منا همیشه جاویدان می‌ماند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد باقرعبادی ظهر امروز با خانواده شهیدان چوبدار، رضاپور و حاجی پور دیدار و از آنان دلجویی کرد.

وی با بیان اینکه شهدای منا مظلومانه به شهادت رسیدند گفت: یاد این شهدا همیشه باقی می‌ماند و ظلمی که رژیم آل سعود به زائران کرد یقینا آثارش را در همین دنیا خواهد دید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: شهدا حق زیادی به گردن ما دارند و وظیفه همه ما ادامه دادن راه آنان یعنی حرکت در مسیر آرمانهای امام راحل و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

عبادی با تاکید بر تلاش مضاعف مسئولان در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: اشتغال یکی از ضروری ترین نیازهای کشور است و با رونق تولیدات داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا و واردات غیر ضروری، می‌توان جوانان را صاحب فرصت‌های شغلی جدید کرد.

در این دیدارها حجت الاسلام والمسلمین اوحدی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و نوفرستی مدیرحج وزیارت خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند را همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه