English

وزیر ارتباطات در بندر نوشهر:

امیدواریم ‌شاهد کاهش نرخ تورم و افزایش رفاه اقتصادی در جامعه باشیم‌

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ارتقا شاخص تولید گفت: امیدواریم با رونق تولید و اشتغال در کشور شاهد کاهش نرخ تورم و افزایش رفاه اقتصادی در جامعه باشیم.

امیدواریم ‌شاهد کاهش نرخ تورم و افزایش رفاه اقتصادی در جامعه باشیم‌

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان‌های نوشهر، کلاردشت و چالوس در بندر نوشهر اظهار داشت: امیدواریم مسئولان خادمان واقعی ملت باشند و شاهد وضعیت بهتری برای رفاه مردم باشیم.

وی افزود: توفیق خدمت‌رسانی به مردم نصیب هر فردی نمی‌شود و باید از این فرصت به دست آمده نهایت بهره‌گیری صورت گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه شهرستان‌های غرب مازندران با کمبود منابع آبی مواجه هستند، تصریح کرد: امیدواریم با همت نمایندگان مجلس و مسئولان استانی بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

واعظی با بیان اینکه همدلی، صمیمت و همکاری بین مسئولان استان را باید به فال نیک بگیریم، افزود: آرامشی که امروز در استان ایجاد شده سبب توسعه متوازن و رفع عقب ماندگی‌های استان خواهد شد.

وزیر معین دولت در مازندران با اعلام اینکه هم‌اکنون ارتباط بین مردم و مسئولان بسیار نزدیک شده است، گفت: باید از این موهبت خدادادی برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال 96 باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام‌های اساسی برداریم، افزود: امیدواریم با رونق تولید و اشتغال در کشور شاهد کاهش نرخ تورم و افزایش رفاه اقتصادی در جامعه باشیم.

واعظی با بیان اینکه شاخص‌های کشاورزی، صنعت و خدمات در مازندران روند مطلوبیت دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم در جهت رشد و سازندگی خطه شمالی ایران گام برداریم.

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات پس از این نشست از برج بندر نوشهر بازدید و در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در فرمانداری نوشهر شرکت کرد.

نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران دقایقی پیش با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه