English

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

رئیس جمهور به مازندران سفر می کند/ ریل گذاری مناسب در اقتصاد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بزودی رئیس جمهور برای افتتاح پروژه ها به مازندران سفر می کند.

رئیس جمهور به مازندران سفر می کند/ ریل گذاری مناسب در اقتصاد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در نوشهر با بیان اینکه از نظر منابع با محدودیتهایی مواجه هستیم اظهار داشت: هدف گذاری و ریل گذاری خوبی به رغم کمبودها و محدودیت های منابع مالی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری خوبی درباره پروژه های مختلف در استان صورت گرفته است اظهار داشت: بزودی رئیس جمهور برای افتتاح پروژه های مختلف به استان مازندران سفر می کند.

وی ادامه داد: هدف دولت بر این است که ذهن مردم به آینده معطوف شود و دولت با حمایت بخش خصوصی و مردم می تواند کشور را توسعه دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بودجه دولت محدود است به تک رقمی شدن نرخ تورم اشاره کرد و گفت: امروز جزو معدود کشورهایی هستیم که رشد اقتصادی را شاهد هستیم و تورم در کشور تک رقمی شد.

واعظی با عنوان اینکه علائم برای رشد بخش های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، خدمات و اقتصادی مثبت است گفت: به رغم این تلاش ها باید کارهای جدیدی بویژه در حوزه معیشت انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه کسب و کار باید در همه حوزه ها ایجاد شود، پرداختن به کسب و کار جوانان را امری مهم دانست و گفت: شعال سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، می تواند برای دولت کمک کننده و راهگشا باشد.

واعظی، اقتصاد مقاومتی را نسخه خوبی برای توسعه کشور دانست و گفت: در دولت به این شعارها، نگاه تبلیغاتی و ابزاری نمی شود و باید اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه ها و فعالیت ها قرار گیرد.

وی به سفر اخیر خود به روسیه و مسکو اشاره کرد و گفت: این کشور امروز در آمادگی کامل برای همکاری برای ایران قرار دارد و بازار روسیه برای صادارات کالاهای ایرانی باز است و تعرفه صادرات 27 قلم کالا کاهش یافته است.

واعظی با عنوان اینکه تمایل به امضای تفاهمنامه ورود به اوراسیا را داریم گفت: این بازار می تواند بخشی از صادرات محصولات مازندران را به خود اختصاص دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه