English

معاون رئیس جمهور در کرمانشاه:

قیمت مراکز اقامتی افزایش نیافت / جابه جایی ۲۴ میلیون مسافر در کشور

معاون رئیس جمهور گفت: قیمت مراکز اقامتی و هتلها در نوروز امسال افزایش نیافته است.

قیمت مراکز اقامتی افزایش نیافت / جابه جایی 24 میلیون مسافر در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، زهرا احمدی پور امروز در حاشیه بازدید از مجموعه تاریخی بیستون درجمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ایام نوروز شرایط نامناسب جوی مانع از مسافرت هموطنان نشد، اظهار داشت: از ابتدای سفره نوروزی تا هفتم فروردین ماه 24 میلیون مسافر در نقاط مختلف کشور اسکان یافته‌اند.

وی با بیان اینکه در طول ایام نوروز امسال تمام اقامتگاهها و مراکز اسکان تعیین شده با ظرفیت کامل مور استفاده قرار گرفتند، عنوان کرد: با وجود اینکه حجم سفرها در نوروز امسال قابل توجه است امنیت مناسبی نیز در این ایام ایجاد شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در یک هفته ایام نوروز امسال دومیلیون و 300 هزار نفر از طریق سفرهای هوایی، چهار میلیون نفر نیز از طریق سفرهای ساده‌ای و یک میلیون نفر از طریق ریل جابه جا شده‌اند.

احمدی پور با اشاره به کاهش بها اماکن اقامتی و هتلها در نوروز امسال افزود: نه تنها افزایشی در بهای مراکز اقامتی ایجاد نشد بلکه در استانها سیستان و بلوچستان و تهران نیز کاهش 50 و 40 درصدی اعمال شد و قیمتهای کنونی همان قیمت نوروز 95 است.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای آثار تاریخی قابل توجهی است، گفت: آثار تاریخی استان کرمانشاه به عنوان یک سرمایه فوق العاده می‌تواند یک مقصد گردشگری تاریخی ایران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه