English

رئیس پلیس بوشهر:

باند سرقت به عنف در تنگستان دستگیر شد

رئیس پلیس شهرستان بوشهر از دستگیری باند 4نفره سرقت به عنف که به زور از اتباع خارجی پول نقد و موتورسیکلت سرقت می‌کردند در روستای انبارک تنگستان خبر داد.

باند سرقت به عنف در تنگستان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به ارتقاء امنیت در بوشهر اظهار داشت: با اشرافیت پلیس در بوشهر هر گونه ناامنی و تخلف در کوتاه‌ترین زمان کشف و متخلفان دستگیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه گشت‌های متعدد ثابت و سیار انتظامی در بوشهر فعال است گفت: تمام نقاط شهری و روستایی بوشهر تحت پوشش نظارت پلیس است که امکان بروز تخلف در این نقاط کاهش یافته است.

رئیس پلیس بوشهر از دستگیری سرقت به عنف در تنگستان خبرداد و گفت: یک باند حرفه‌ای سارق که در جاده‌های عالیشهر بوشهر، چاه تلخ و روستاهای اطراف آن در تنگستان، موتورسیکلت و پول نقد اتباع بیگانه را به زور سرقت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

عرب‌زاده با بیان اینکه این باند سارق 4 نفره در عملیات مشترک پلیس بوشهر و تنگستان دستگیر شدند خاطرنشان کرد: در یک طرح عملیاتی مشترک ماموران کلانتری عالیشهر بوشهر با همکاری کلانتری مرکزی اهرم تنگستان و پاسگاه چاه تلخ ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان آنها را در روستای" انبارک" تنگستان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات 4نفر متهم دستگیر شد گفت: متهمان تاکنون به چند فقره سرقت به عنف در شهرستان‌های "بوشهر" و" تنگستان " اعتراف کرده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه