English

رئیس پلیس پیشگیری خبر داد:

خدمات رسانی در کلانتری‌ها الکترونیک می‌شود/ آمار کشفیات در ۱۱ ماه

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تشریح عملکرد پلیس پیشگیری در 11 ماهه امسال، از ارائه خدمات کلانتری‌ها به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت میزان سرقت در کل کشور 5 درصد کاهش یافته است.

خدمات رسانی در کلانتری‌ها الکترونیک می‌شود/ آمار کشفیات در 11 ماه

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد شرفی در نشست خبری با حضور خبرنگاران دربارهٔ دستاوردها و برنامه‌هایی که پلیس پیشگیری در طول 11 ماه گذشته انجام داده، گفت: دستگیری قاچاقچیان کالا 5 در صد افزایش داسته است این در حالی است که سهم دستگیری معتادان مواد مخدر 18 درصد به پلیس پیشگیری اختصاص داشته است.

وی گفت: جیب‌بری در کشور 5 درصد کاهش داشته است ولی در سرقت دوچرخه رشد 5 درصدی و در سرقت احشام شاهد رشد 25 درصدی بوده‌ایم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: پلیس در 63 درصد از مأموریت‌ها در کمتر از ده دقیقه در محل حادثه حضور داشته است و در زمان وقوع جرائم خشن در 80 درصد از پرونده‌ها پلیس ده دقیقه بعد از اعلام حادثه در محل حادثه حضور یافته است.

وی با اعلام اینکه این آمارها در سطح کل کشور میانگین شده است گفت: آمار در تهران منتفاوت‌تر است؛ پلیس باید در مأموریت‌های فوریتی اعم از زمان‌هایی که جان کسی در خطر است و تصادفات جرحی در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شود.

سردار شرفی با اشاره به اینکه رفتار مأموران کلانتری‌ها و اپراتورهای 110 از سوی بازررسی ناجا رصد می‌شود گفت: در صورت عدم رسیدگی به درخواست‌ها از سوی مأموران یا اپراتورها و یا همچنین در صورت تماس با 110 و تأخیر در ارسال مأمور انتظامی، شهروندان می‌توانند انتقادات خود را با 197 در میان بگذارند و مطمئن باشند که قطعاً به شکایت آنها رسیدگی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه