English

استاندار بوشهر:

تحول مهمی در حوزه تولید و اشتغال استان بوشهر ایجاد می‌شود

استاندار بوشهر گفت: با اجرای برنامه‌های تدوین‌شده در عرصه اقتصادی، امسال تحول مهمی در حوزه تولید و اشتغال استان بوشهر ایجاد می‌شود.

تحول مهمی در حوزه تولید و اشتغال استان بوشهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در نشست مسئولان استان بوشهر با آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار داشت: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همواره برای حل مشکلات توجه ویژه‌ای دارند.

وی با تقدیر از پیگیری‌های آیت‌الله حسینی بوشهری در حل مشکلات استان بوشهر بیان کرد: اتحاد و همدلی عامل بسیار مهمی در راستای رفع مشکلات استان است و امیدواریم شاهد تداوم این همدلی و اتحاد باشیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش ویژه‌ای برای توسعه اشتغال در استان بوشهر داریم و طرح‌های مهمی در سطح شهرها و روستاهای استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تدوین ظرفیت‌های اشتغال مناطق شهری و روستایی استان بوشهر بیان کرد: با اجرای برنامه‌های تدوین‌شده در عرصه اقتصادی، امسال تحول مهمی در حوزه تولید و اشتغال استان بوشهر ایجاد می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه در سال گذشته بحران‌های مختلفی از جمله خشکسالی، کم‌آبی، جاری شدن سیل و طوفان دریایی را در استان بوشهر شاهد بودیم، افزود: جبران خسارت‌های وارد شده در این بخش‌ها به صورت جدی در دستور کار است.

وی از تلاش ویژه برای رفع مشکل آسیب‌دیدگان بندر دیر و طرح موضوع در هیئت دولت خبر داد و گفت: مسئولان ارشد کشور از جمله معاون اول رئیس جمهور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور، نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دو نفر در این حادثه جان باختند و تلاش برای یافتن مفقودان اجتمالی ادامه دارد، تصریح کرد: در حادثه طوفان دریایی در بندر دیر خسارت‌های زیادی به شناورها، منازل و تاسیسات شهری و برخی خودروها وارد شد که این مشکلات در هیئت دولت مطرح می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه