English

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:

۱۱۱۵ نفر داوطلب انتخابات شوراها در استان بوشهر شدند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: تا پایان وقت سومین روز ثبت نام‌ از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، هزار و 115 داوطلب در استان بوشهر ثبت‌نام کردند.

۱۱۱۵ نفر داوطلب انتخابات شوراها در استان بوشهر شدند

سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج اظهار داشت: نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از 30 اسفندماه آغاز شده است و تا ششم فرودین‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام هر روز از ساعت هشت صبح تا 16 در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تا پایان وقت سومین روز ثبت نام‌ از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا، هزار و 115 داوطلب در استان بوشهر ثبت‌نام کردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر بیان کرد: از مجموع افراد ثبت‌نام شده 373 نفر در شهرها و 742 نفر در روستاها داوطلب انتخابات شوراها هستند.

وی با اشاره به اینکه هزار و 34 نفر مرد و 81 نفز زن در این انتخابات تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند، 232 نفر دارای سابقه عضویت در شورای شهر و روستا هستند.

موسوی با اشاره به اینکه بیشترین ثبت‌نام‌ها مربوط به بوشهر، دشتستان، جم و تنگستان بوده است، بیان کرد: انتخابات در 37 شهر و 400 روستای استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: با آغاز ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا 10 فرمانداری و 24 بخشداری ثبت نام از داوطلبان را آغاز کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه