English

اخطار فرمانده انتظامی کرمانشاه؛

متخلفین چهارشنبه‌سوری تا پایان ایام نوروز بازداشت می‌شوند

سردار منوچهر امان‌اللهی از کشف سه میلیون عدد ماده محترقه در استان خبر داد و گفت: با واردکنندگان و توزیع‌کنندگان موارد محترقه به‌شدت برخورد می‌شود و این پیشگیری در راستای نظم‌بخشی و جلوگیری از انحرافات است.

متخلفین چهارشنبه‌سوری تا پایان ایام نوروز بازداشت می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار امان‌اللهی با اشاره به اینکه در ایام نوروز 4000 نفر نیرو در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و نقاط پرتردد استان حضور دارند، گفت: 40 ایستگاه پلیس طی نوروز 96 در استان کرمانشاه برپا می‌شود و در حوزه ترافیک نیز 20 تیم نامحسوس فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز 66 نقطه پرحادثه استان توسط نیروهای انتظامی پوشش داده می‌شود، افزود: حضور 300 پلیس راهور محله در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، فعالیت 13 دفتر پلیس+ 10 و استفاده از دوربین‌های کنترل نظارت برای ثبت تخلفات از دیگر اقدامات ناجا برای ایام نوروز است.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه امسال 9875 فقره از صنوف متخلف شناسایی و برخورد شده است، عنوان کرد: امسال 692 هزار تماس با سامانه 110 انجام‌شده است که 250 مورد پلیس درصحنه حاضر و رسیدگی شده است و 312 هزار و 100 مورد از تماس‌ها نیز درخواست راهنمایی از سوی مردم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه