English

طی مراسم تودیع و معارفه،

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معرفی شد

حجت‌الاسلام رحیم جعفری با حضور جمعی از مسوولین و اصحاب فرهنگ و هنر کرمانشاه به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی و از زحمات ابراهیم رحیمی زنگنه قدردانی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این مراسم، فرهنگ را موضوعی فرا بخشی عنوان کرد و افزود: مقوله فرهنگ و ارتقای فرهنگی امری است فرا بخشی که تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها می‌بایست به دیدی زیربنایی به آن نگاه کنند.

همه سازمان‌ها و دستگاه در مسائل فرهنگی نقش دارند و این جفا در حق فرهنگ است که آن را فقط به دولت و یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت دهیم.

یوسف شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: باید با عینک فرهنگ به بسیاری از مسائل ازجمله مسائل اقتصادی و... نگاه کنیم، آنچه معیار ارزیابی فرهنگ و ارشاد اسلامی است توانمندشدن در حوزه نهادسازی و تقویت انجمن‌ها و نهادها است، چون دولت نمی‌تواند به‌تنهایی از پس این مسائل برآید و باید بخشی از امور به نهادها و انجمن‌ها سپرده شود.

معاون استانداری کرمانشاه عرصه فرهنگ را عرصه تنوع دانست و افزود: نباید تنوعی که لازمه بخش فرهنگ است را سیاسی کنیم. بخش فرهنگ نیازمند وجود سلایق و اندیشه‌های مختلف است و اگر آن را سیاسی کنیم راه توسعه فرهنگ را مسدود کرده‌ایم و اگر سیاست یقه فرهنگ را بچسبد همه ضرر خواهند کرد.

شاه‌حسینی در ادامه ابراز امیدواری کرد: آغاز به کار مدیریت جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منشأ پیشرفت فرهنگ و هنر استان باشد.

وی عنوان کرد: مجموعه استانداری کرمانشاه هم در دوره مدیریت گذشته چیزی را از فرهنگ و ارشاد استان دریغ نکرده و عقیده دارد اگر پیشرفت استان را می‌خواهیم باید به حوزه فرهنگ و هنر بیشتر توجه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی