English

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان:

نصب ۳۷۵ المان حجمی گل در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در آستانه نوروز 375 المان حجمی گل کاری در شهر اصفهان انجام شده است.

نصب 375 المان حجمی گل در شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سلیمانی پور اظهارکرد: در 90 موقعیت مختلف مکانی شهر اصفهان گل کاری های متفاوت انجام شده که زیبایی های شهر را دو چندان کرده است.

وی با اشاره به انجام انواع مختلف گلکاری در میادین مختلف و رفیوژهای خیابان ها، گفت: در باغ گلها نیز طرح های زیبایی از گل کاری با مدل های جدید اجرا ، المان هایی در سطح شهر نصب و باغچه گل های جدید در سطح شهر احداث شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: سی دی سه بُعدی از باغ گلهای اصفهان به دو زبان تهیه شده و قابل نصب در رایانه می باشد که در آن قسمت های مختلف باغ گلها معرفی شده است .

وی از باغ گلها به عنوان یکی از باغ های منحصر به فرد کشور و یکی از جاذبه های گردشگری شهر اصفهان یاد کرد.

سلیمانی پور با اشاره به اجرای 113 برنامه در هفته درختکاری، اظهارکرد: مردم در هفته منابع طبیعی استقبال خوبی برای کاشت نهال داشتند.

وی اضافه کرد: امسال برای توزیع نهال ثبت نام به صورت اینترنتی انجام شد که 90 هزار نهال بنا به درخواست مردمی برای کاشت در حال توزیع است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فضای شهر اصفهان برای شهروندان و استقبال از مسافران نوروزی آماده شده، گفت: این سازمان از 3 ماه گذشته فعالیت های خود را از جمله اصلاح خاک، کندوکاوهایی در باغچه های شهری، هرس درختان، مبارزه با آفات، بیماری ها و موارد مختلف و به خصوص با تاکیدات شهردار اصفهان مبنی بر توسعه حجمی فضای سبز انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه