English

رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان خبر داد:

در نوروز ۹۶ مشکلی در عرضه گوشت قرمز وجود نخواهد داشت

رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان گفت: در عید امسال، مشکلی از لحاظ عرضه گوشت قرمز در بازار وجود نخواهد داشت اما از مردم تقاضا داریم، خرید خود را به دقیقه 90 موکول نکنند تا بازار دچار هیجان نشود.

در نوروز 96 مشکلی در عرضه گوشت قرمز وجود نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، انصاری در رابطه با وضعیت بازار گوشت قرمز در ایام نوروز اظهار کرد: قیمت گوشت قرمز چند ماهی است که ثابت مانده و در مدت سه‌ماهه اخیر تلاش‌های زیادی برای ثبات بازار شکل گرفت.

وی وضعیت کسب‌ و کار فروشندگان گوشت در سال گذشته را نامناسب ارزیابی کرد و افزود: در سال گذشته، همه کسب‌ و کارها بی‌رونق بودند و علی‌الخصوص گوشت به دلیل اینکه در صورت ماندن در مغازه دچار پوسیدگی و افت قیمت می‌شود، بازار راکدتری داشت.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز همچنین تصریح کرد: قدرت خرید مردم به واسطه تورم کاهش یافته و از همین رو تقاضای گوشت قرمز کاهش یافته است که این موجب رکود در کسب‌ و کار قصاب‌ها شده است.

انصاری در خصوص جهش چند ماه قبل قیمت گوشت نیز گفت: این اتفاق دلایل متعددی از جمله خشک‌سالی، کاهش عرضه دام، صادرات و تب برفکی سال‌های قبل داشت اما این جهش قیمت به‌ سرعت کنترل شد.

وی وجود گوشت وارداتی در بازار اصفهان را تکذیب کرد و اعلام داشت: گوشت‌های وارداتی برزیلی و ارمنستانی در سایر استان‌ها هستند و در اصفهان، تماماً گوشت داخلی مصرف می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز همچنین تأکید کرد: در نوروز 96، مشکلی از لحاظ عرضه گوشت قرمز در بازار وجود نخواهد داشت و قیمت‌ها نیز رشدی تجربه نمی‌کنند اما از مردم تقاضا داریم، خرید خود را به دقیقه 90 موکول نکنند تا بازار دچار هیجان نشود.

انصاری در خاتمه به مشکلات صنف متبوع خود اشاره کرد و گفت: مشکلات زیادی در صنف وجود دارد که مهم‌ترین آن، کاهش تقاضا است و در وضعیتی که واحدها، فروش مناسبی ندارند، بعضاً فشار مالیاتی ایجاد مشکل می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه