English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

واگذاری طرح های فرهنگی اصفهان به بخش خصوصی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طرح های مرتبط با حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سال 96 به بخش خصوصی واگذار می شود.

واگذاری طرح های فرهنگی اصفهان به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی با اشاره به فعالیت اداره فرهنگی ارشاد گفت: از جمله فعالیت‌های حوزه فرهنگ می‌توان به برگزاری بزرگداشت صائب تبریزی، برگزاری روز اصفهان در نمایشگاه کتاب، اجرای طرح عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب اشاره کرد.

وی افزود: استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای را در کشور در حوزه سرانه کتاب دارد و همچنین برگزاری مراسم هفته کتاب در سراسر استان، برگزاری مراسم جایزه کتاب اصفهان، برگزاری نمایشگاه کتاب استانی در کاشان، از جمله فعالیت‌های حوزه فرهنگ در سال 95 است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های حوزه آموزش فرهنگ و هنر اضافه کرد: برگزاری آزمون جامع مهارتی در 3 نوبت، برگزاری آزمون ادواری، برگزاری نشست با کارشناسان آموزش استان و توزیع گواهینامه آموزش از جمله فعالیت‌های حوزه آموزش در سال جاری است.

وی با اشاره به فعالیت حوزه عمرانی ارشاد افزود: بازسازی ساختمان اداره‌کل ارشاد، محوطه‌سازی هنرستان هنرهای زیبا، احداث کتابخانه و موسسات فرهنگی و هنری در شهرستان‌های استان از جمله فعالیت‌های عمرانی ارشاد است.

ارزانی با بیان اینکه برگزاری کنگره آیت الله العظمی مظاهری با همکاری دیگر نهادها یکی از شاخص ترین فعالیت انجام شده در سال ۹۵ در اصفهان بوده است، ابراز داشت: برگزاری مراسم نمایشگاه کتاب در کاشان از ۱۳ تا ۱۸ بهمن،  همایش مقام ادبی اصفهان، برگزاری کاروان ادیان توحیدی، وفاق ملی در دهه فجر از دیگر فعالیت های اداره فرهنگی در سال ۹۵ است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره هنر توحیدی در اصفهان به شکل هر ساله در اصفهان افزود: امسال با توجه به ظرفیت خوب اصفهان در عرصه هنر خوشنویسی این جشنواره به این هنر اختصاص یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: بدین ترتیب با افتتاح دبیرخانه دایمی جشنواره هنر توحیدی در اصفهان هر سال یک هنر با توجه نیاز استان در این جشنواره مورد توجه قرار می گیرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه