English

نظام مهندسی کشاورزی باید دوره‌های کاربردی برگزار کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: : سازمان نظام مهندسی کشاورزی باید دوره‌های کاربردی برگزار کند که منجر به افزایش درآمد شود.

نظام مهندسی کشاورزی باید دوره‌های کاربردی برگزار کند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین فلاح اظهار کرد: در دنیا اگر مجموعه‌ای 4 هزار عضو داشته باشد به عنوان یک سازمان موفق است اما در نظام مهندسی مازندران گفته می‌شود 14 هزار عضو داریم که 9 هزار نفر آن در انتظار شغل هستند.

وی افزود: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یک مجموعه تخصصی است که باید به توسعه بخش کشاورزی کمک کند و در راستای توانمند کردن کشاورزان گام بردارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: فارغ‌التحصیلان جویای کار در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی باید به کارآفرینی در این بخش بیندیشند و قرار نیست تمام دانش‌آموختگان دانشگاهی در دستگاه‌های دولتی استخدام شوند.

فلاح با بیان اینکه بخش کشاورزی پتانسیلی است که این افراد باید خود را از این بخش احیا کنند، گفت: بخش کشاورزی پتانسیل خوبی برای کسانی است که به‌دنبال شغل هستند و دولت حمایت‌های لازم را برای اعطای تسهیلات و صدور مجوز در این بخش دارد.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی که در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود باید مهارت‌اندوزی بالایی داشته باشد، ادامه داد: دوره‌های آموزشی باید منجر به مهارت شود تا بتواند درآمدی برای افراد حاصل شود و سازمان نظام مهندسی کشاورزی باید دوره‌های کاربردی برگزار کند که منجر به افزایش درآمد شود.

فلاح بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در واگذاری وظایف تصدی‌گری به نظام مهندسی خست به خرج نمی‌دهد و همکاری لازم را طبق قوانین خواهد داشت.

فلاح در پایان گفت: باید به بازخورد عملکردهای خود در حوزه کشاورزی بیندیشیم و بدانیم که عملکردهای ما در میان کشاورزان و مردم چه دستاوردی و چه جایگاهی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه