English

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

خیرین مدرسه‌ساز یک هزار کلاس درس جدید در استان اردبیل می‌سازند

اعلام کرد: خیرین مدرسه‌ساز تعهد کرده‌اند که برای جبران عقب‌ماندگی و تامین فضای آموزشی مورد نیاز این استان، یک هزار کلاس درس جدید بسازند.

خیرین مدرسه‌ساز یک هزار کلاس درس جدید در استان اردبیل می‌سازند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، جواد قرآن‌نویس در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان اردبیل افزود: این کلاس‌های درس در مدت سه سال احداث شده و تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

وی بیان کرد: هم‌اینک ۷۳ واحد آموزشی با ۲۶۷ کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل در دست ساخت است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز استان از زمان تاسیس در سال ۱۳۷۸ تاکنون ۴۲۰ مدرسه با یک هزار و ۸۸۰ کلاس درس ساخته و تحویل نظام تعلیم و تربیت داده‌اند.

وی با بیان این که ۳۵ درصد از مدارس و کلاس‌های درس کشور و استان اردبیل توسط خیرین احداث شده است، گفت: نیاز به فضای آموزشی در بسیاری از مناطق استان اردبیل بسیار بالاست به طوری که برخی مدارس دونوبته شده و تعداد دانش‌آموزان برخی کلاس ها به ۴۰ نفر رسیده است.

قرآن‌نویس اضافه کرد: موسسه خیریه حمایت از کودکان و دانش‌آموزان بدسرپرست و بی‌سرپرست استان اردبیل نیز ۴۲۵ کودک و دانش‌آموز را زیرپوشش خود قرار داده و همه هزینه‌های تحصیلی و غیرتحصیلی آنها را متقبل شده است.

وی اظهار کرد: کودکان زیر ۱۸ سال مبتلا به بیماری سرطان نیز زیرپوشش موسسه خیریه حمایت از کودکان و دانش‌آموزان قرار دارند و این موسسه آمادگی دارد تا یک مرکز پیشرفته توانبخشی برای دانش‌آموزان معلول جسمی را به مساحت ۴۰۰ متر مربع با آخرین تجهیزات پیشرفته احداث کند.

 

اقدامات خیرین اردبیلی در مدرسه‌سازی قابل تحسین است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه از اقدامات خیرین و کارگروه‌های قرارگاه جهادی مدرسه‌سازی قدردانی کرد.

کلام‌الله صفری افزود: برای ارج نهادن به اقدامات خیرخواهانه خیرین مدرسه‌ساز، مقرر شده است که از همه خیرین به صورت استانی و در سطح نواحی و مناطق آموزشی استان اردبیل طی آیینی تجلیل شود.

به گفته، بهزاد محمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، سرانه فضای آموزشی این استان ۲.۳ متر مربع کمتر از متوسط سرانه کشوری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه