English

در اولین گردهمایی شورای امور خیریه؛

اردبیل رتبه اول کشوری را در امور خیریه کسب کرد

مدیرکل امور خیریه و اوقاف استان اردبیل گفت: استان اردبیل به عنوان تنها استان پیشرو در تشکیل شوراهای خیریه در نخستین همایش شوراهای امور خیریه رتبه اول کشوری را کسب کرد.

اردبیل رتبه اول کشوری را در امور خیریه کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار کرد: استان اردبیل به عنوان تنها استان پیشرو در تشکیل شوراهای خیریه توسط رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در نخستین همایش شوراهای امور خیریه در مشهد تجلیل شد.

وی با بیان اینکه با توجه به تفاهم‌نامه‌ها خیریه‌های اردبیل نسبت به سایر استان‌ها تعاملات خوبی با ارگان‌ها و ادارات داشته است، افزود: هدف از تشکیل این شورا ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی به اقشار مختلف جامعه است.

مدیرکل امور خیریه و اوقاف استان اردبیل بیان کرد: شوراهای خیریه در قالب ۶ کارگروه تسهیل و ترویج ازدواج، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، تکریم از خانواده‌ها و ایتام و بی سرپرستان نیازمند، معلولین و سالمندان در حال فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام ستوده با اشاره به همکاری شورای خیریه با مؤسسات خیریه دارای پروانه ادامه داد: اعضای شوراها از داوطلبان مردمی و علاقه‌مندان به فعالیت‌های خیریه که توانایی جذب مشارکت‌های مردمی را دارند، انتخاب می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در اولین همایش سراسری شوراهای خیریه که با حضور ۳۰۰ نفر از اعضای منتخب شوراهای امور خیریه سراسر کشور در مجتمع آموزشی امامت مشهد مقدس برگزار گردید، اردبیل به عنوان تنها استان منتخب در امر تشکیل شوراهای خیریه برگزیده شده و از مدیران ۱۳ مؤسسه خیریه و مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و همچنین مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه