English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان:

۱۷ محفل انس با قرآن در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری ۱۷ محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی و استانی در سطح شهرستان‌های استان خبر داد.

۱۷ محفل انس با قرآن در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،حجت‌الاسلام محمد کارونداظهار کرد، با تبریک فرارسیدن دهه فجر و میلاد مبارک حضرت علی(ع) گفت: اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر برنامه‌های متنوعی را در سطح استان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری جشن انقلاب اسلامی در سه بقاع متبرکه شاخص استان افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر به منظور انس و الفت بیشتر مردم با قرآن کریم هفت کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری ۱۷ محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی و استانی در سطح شهرستان‌های استان خبر داد، بیان کرد: از این تعداد پنج محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی استاد جعفر فردی در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از تعداد ۱۲ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و شهرستانی در سطح بقاع متبرکه استان کردستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند از برگزاری مسابقات قرآن کریم محله محور در سطح امامزاده پیر محمد شهرستان سنندج خبر داد و گفت: این مسابقه قرآنی در رشته‌های اذان، حفظ جزء سی و حفظ سه جزء برگزار می‌شود که در پایان برگزیدگان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی از توزیع ۳۰۰ بسته‌ معیشتی هر بسته به ارزش پنج میلیون ریال در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۰۰ بسته در سنندج، ۵۰ بسته در قروه، ۳۰ بسته در مریوان و ۲۰ بسته در بیجار توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، انجام تبلیغات محیطی دهه فجر و نصب پرچم در ادارات و بقاع متبرکه، برگزاری مسابقات فرهنگی یک برنامه، برگزاری ۱۰ برنامه بصیرتی با حضور مبلغان اعزامی و بومی، برپایی ۱۰ نمایشگاه دستاوردها با عنوان «ایران قوی» و افتتاح صحن جدید امامزاده هاجره خاتون (س) را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام ذکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه