English

معاون استاندار کردستان:

همت دولت سیزدهم مبارزه با فساد و رفع دغدغه‌های اقتصادی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان به نگرانی مردم در بحث معیشت و اقتصاد اشاره کرد و گفت: همت دولت سیزدهم، مبارزه با فساد و رفع دغدغه‌های اقتصادی است و این مهم با کمک مردم محقق می‌شود.

همت دولت سیزدهم مبارزه با فساد و رفع دغدغه‌های اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ، حامد قادرزاده پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: مقابله با فساد و گرانی در کشور، نیازمند مبارزه با رانت‌خواری است، بنابراین رفع مشکلات اقتصادی به زمان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه برخی تلاش می کنند گرانی، هرج و مرج و آشوب را در بازار اشاعه کنند، افزود: موفقت اقتصادی با ناراحتی و سختی همراه است و مردم باید به برنامه‌های دولت برای رفع مشکلات اقتصادی اعتماد کنند، چراکه باید با برنامه جلو رفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان تاکید کرد: همه باید جوانان را به آینده امیدوار کنیم و در کنار بیان کمبودها و مشکلات، پیشرفت‌ها و توسعه در بخش‌های مختلف را منعکس کرد.

قادرزاده به رتبه چهارم کردستان در تورم در سال گذشته اشاره داشت و یادآور شد: امسال این رقم با سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به عدد ۱۶ رسید که رقم قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه باید واقعیت‌ها را دید و برای مردم بیان کرد، ادامه داد: در یکسال گذشته از فعالیت دولت سیزدهم، تخصیص تسهیلات تبصره ۱۸ به کردستان، ۱۰۷ درصد رشد نشان می دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی سد آزاد به سنندج و ارتقای وضعیت راه‌های روستایی استان در یکسال اخیر، یادآور شد: با این حال مردم کردستان شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند.

لزوم توجه ویژه‌تر به کردستان، ضرورت تخصیص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام راه آهن همدان- سنندج و تصویب منطقه آزاد تجاری مریوان و بانه از دیگر مواردی بود که قادرزاده به آن اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه