English

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل:

هیات‌هایی با محوریت مسجدها برای حل اختلاف مردم شکل بگیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل خواستار تشکیل هیات‌های حل اختلاف در مساجد این استان در راستای رسیدگی و حل مشکل‌های احتمالی مردم در همان مراحل اولیه شکل‌گیری در محله‌ها شد.

هیات‌هایی با محوریت مسجدها برای حل اختلاف مردم شکل بگیرد

به گزارش خبر گزاری موج اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار رئیس و جمعی از کارکنان شوراهای حل اختلاف اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت مسجدها و ماهیت کار شوراهای حل اختلاف، پیشنهاد می‌شود که شوراها یا هیات‌هایی با محوریت مسجدها شکل بگیرد که به مشکل‌های مردم در محله‌ها رسیدگی و برای برطرف کردن آن اقدام کند.

وی افزود: مسجدها قلب محله‌ها هستند و روحانیونی که در مسجدها فعالیت دارند، در همین راستا باید حضور خود را پررنگ‌تر کنند و در مورد مشکل‌های موجود در محله‌های خود اطلاعات کافی داشته و در صدد برطرف کرن آنها باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه تلاش برای حل اختلاف مردم توفیق خدمتی الهی است، بیان کرد: اینجانب گاه تا ساعت‌ها برای پادرمیانی برای حل اختلاف‌های مردم وقت می‌گذارم تا ضمن حل مشکل بین مردم این فرهنگ بیش از پیش ترویج شود.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های شوراهای حل اختلاف، اضافه کرد: اعضای شوراها بدون چشم‌داشتی در آن مجموعه فعالیت دارند؛ چنان که انسان‌های بزرگ در تاریخ پیگیر استحقاق حق بودند.

آیت‌الله عاملی با تاکید بر لزوم آغاز چنین فعالیت‌های فرهنگی از مدرسه‌ها، اظهار کرد: باید حصار زمان و مکان را شکست تا صلح و سازش از هر نقطه‌ای و زمانی انجام شود، در کنار اینکه نهایت امانت‌داری و حفظ اسرار مردم صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه