English

با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛

پارک ۶ هکتاری میراشرف اردبیل افتتاح شد

پارک ۶ هکتاری میراشرف اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

پارک ۶ هکتاری میراشرف اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمود صفری روز شنبه در مراسم افتتاح این طرح گفت: طی چند سال اخیر اعتبار مورد نیاز برای توسعه متوازن و ارتقای سرانه فضای سبز در پنج منطقه اردبیل مورد توجه قرار گرفت و در این چهارچوب طرح‌هایی اجرا شد.

وی افزود: بوستان میراشرف با تامین اعتبار لازم از محل منابع بازآفرینی شهری در مدت چهار ماه آماده بهره‌برداری شد و برای احداث فرهنگسرای این بوستان هم ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده که به‌زودی عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین از برنامه ریزی برای توسعه فضای سبز در ورودیهای شهر خبر داد و گفت: در راستای خدمات‌رسانی و ایجاد نشاط عمومی، علاوه بر بوستان میراشرف، چندین طرح عمرانی در حاشیه شهر در دست اجرا قرار گرفته که تکمیل آنها منجر به عمران و آبادانی بویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر می‌شود.

آیت‌الله سیدحسن عاملی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هم در این آیین گفت: شهرداری و شورای شهر اردبیل در راه‌اندازی بوستان میراشرف که یکی از خواسته‌ها و مطالبات اهالی این منطقه است همت کرده و شایسته است که خدمات‌رسانی به این مناطق بیش از گذشته افزایش یابد.

 

شهرداری به فکر راه‌اندازی کمربند سبز باشد

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر و شهردار باید پاسخگوی مردم باشند، افزود: اهالی و ساکنان محلات سیزده‌گانه مشکلات خود را بدون واهمه به خبرنگاران و رسانه‌ها بیان کنند تا این مشکلات در صحن شورا پخش و نسبت به رفع آن اقدام شود.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: البته در سال‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی شورا و شهرداری اردبیل در مناطق سیزده‌گانه صورت گرفته و چهره و سیمای شهر هم با ایجاد فضای سبز تعدیل شده است.

آیت‌الله عاملی گفت: شهر ما کویر نیست و شایسته نیست سرانه فضای سبز ما کمتر از میانگین کشوری باشد ، اعضای شورای شهر و شهرداری باید به فکر راه‌اندازی کمربند سبز در شهر باشند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم ساماندهی ساختمان‌های مسکونی در حاشیه شهر گفت: شهرداری اردبیل با عرضه تراکم و یا سایر راهکارهای دیگر می‌تواند ساختمان‌های فرسوده حاشیه شهر را ساماندهی کند.

علی نیکزاد ، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین با بیان اینکه خدمات شهرداری اردبیل در خدمات‌رسانی به مردم قابل تحسین است، افزود: اعضای شورای شهر اردبیل با تعامل بیشتر توانسته‌اند اقدامات شایسته‌ای در مناطق سیزده‌گانه انجام دهند.

وی افزود: مردم از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار دارند خواسته‌ها و مطالبات ضروری به‌زودی تحقق یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه