English

محمود صفری:

طرح لایروبی رودخانه بالیخلو اردبیل با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود

شهردار اردبیل از اجرای طرح لایروبی رودخانه بالیخلو اردبیل در سه فاز با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

طرح لایروبی رودخانه بالیخلو اردبیل با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمود صفری ، شهردار اردبیل گفت: لایروبی بالیخلو در داخل شهر اردبیل از پل قدس تا عمق یک متر لجن‌برداری قابل اجرا بوده و با لایروبی و نورپردازی مناسب رودخانه بالیخلو و مناطق پیرامونی آن، این رودخانه به یک مکان توریستی و رفاهی برای گردشگران و مسافران تبدیل شود.

وی همچنین درباره جاری شدن آب در این رودخانه اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل باید درباره رهاسازی حقابه این رودخانه از دریاچه شورابیل تصمیم گیری و اقدام کند.

شهردار اردبیل همچنین با بیان اینکه توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند تامین اعتبار  است، افزود: در این باره هماهنگی‌های لازم انجام شده و مقرر است اعتبارات بخش فضای سبز در جاهای دیگر صرف نشود.

صفری گفت: با بکارگیری نیروهای متخصص در سازمان زیبامنظر و فضای سبز شهرداری اردبیل تلاش می‌شود فضای سبز در مناطق مختلف این شهر توسعه یابد.

به گفته وی طرح‌های مهم مربوط به زیباسازی شهری، فضای سبز، تملک و تعیین تکلیف اماکنی همچون باغ شریعت و سایر مباحث مهم در اولویت کارها قرار گرفته است.

شهردار اردبیل با تاکید بر ضرورت ایجاد کمپ پذیرایی از مسافر در اردبیل گفت: طرح احداث کمپ مسافر با ظرفیت ۵۰۰ خانواده در شورای سرمایه‌گذاری مطرح شده‌ که پیش‌بینی می‌شود تا این پروژه خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

صفری با اشاره به اجرای طرح تفصیلی شهر اردبیل گفت: طرح تفصیلی شهر از سال ۱۳۹۳ راکد مانده بود که با همکاری شورای شهر مطالعه آن تسریع شد و درصدد  اتمام آن هستیم.

وی در پایان انعقاد قرارداد احداث مجتمع تجاری دکوسنتر با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد ر یال، طراحی بازار آهن‌فروشان، ساماندهی رودخانه‌های بالیخلو و نوران چای، نوسازی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و تامین روشنایی پل‌های ارجستان و گلمغان و ترمیم ۲ کیلومتر از مسیر چمن مصنوعی دریاچه شورابیل را از اقدامات شهرداری اردبیل در یک سال گذشته اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه