English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی خبر داد:

پلمپ سه مرکز غیرمجاز درمانی در استان اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل از پلمب سه مرکز غیرمجاز درمانی در این استان خبر داد.

پلمپ سه مرکز غیرمجاز درمانی در استان اردبیل

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست با اعلام این خبر اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانسازی در اردبیل به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: همچنین با نظارت نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر یک محل غیرمجاز دندانپزشکی در پارس‌آباد و یک محل غیرمجاز زیبایی در مشگین‌شهر به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان‌ها پلمب و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل تصریح کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

وی از مردم استان خواست هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یا شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان ها گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه