English

علی رحیمی آذر خبر داد:

امحاء بیش از ۶۵ هزار قلم دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: بیش از ۶۵ هزار قلم انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و ۹۸۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در اردبیل کشف و امحا شد.

امحاء بیش از ۶۵ هزار قلم دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحیمی آذر ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته به دنبال گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر فروش مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز توسط برخی اصناف، بیش از ۶۵ هزار قلم انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و ۹۸۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را بیش از ۵۰۸ میلیون و ۸۴۲ هزار ریال اعلام کردند.

وی افزود: پس از رسیدگی و صدور حکم به پرونده‌های مطروحه در شعب تعزیرات حکومتی و پس از قطعیت احکام صادره، موارد کشف شده با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اماکن نیروی انتظامی، اموال تملیکی، دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان‌های ذیربط امحا گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود،می گوید: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آن‌ها نظارت می‌شود.

رحیمی آذر قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است و هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه