English

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل خبر داد:

ارجاع ۵۵۱۱ فقره پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از رسیدگی به 5 هزار و 511 فقره پرونده تخلفاتی در شش ماهه اول امسال در استان اردبیل خبر داد.

ارجاع 5511 فقره پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحیمی آذر ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در 6 ماهه نخست امسال تعداد 5 هزار و 511 فقره پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی افزود: این پرونده ها در سه بخش کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز ، بهداشت و درمان در شعبات مختلف این اداره کل مورد رسیدگی و صدور حکم واقع شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: در بخش کالا و خدمات تعداد 3 هزار و 987 فقره پرونده و در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد 507 فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان، تعداد هزار و  17 فقره پرونده مورد رسیدگی واقع و متخلفین مجموعاً به پرداخت 725 میلیارد و 793میلیون و 537 هزار و 762 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

رحیمی آذر در ادامه به تعداد اجرای پرونده توسط واحد اجرای احکام اشاره کرد و افزود: در بخش کالا و خدمات تعداد 2 هزار و 678 فقره پرونده، در بخش قاچاق کالا و ارز 300 فقره پرونده و در بخش بهداشت و درمان 786 فقره پرونده ها اجراء و مختومه گردیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه