English

صفر توحیدی:

مددجویان کمیته امداد استان اردبیل در انتظار کمک‌های خیرین/ میزان مشارکت‌های مردمی ۵۳ درصد افزایش یافت

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: بیش از ۴۱ هزار خانوار تحت مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مناطق مختلف استان هستند که خیرین مشارکت بسیار خوبی در تامین نیازهای این قشر نیازمند داشته‌اند.

مددجویان کمیته امداد استان اردبیل در انتظار کمک‌های خیرین/ میزان مشارکت‌های مردمی ۵۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صفر توحیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بیش از ۴۱ هزار خانوار تحت مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مناطق مختلف استان هستند که خیرین مشارکت بسیار خوبی در تامین نیازهای این قشر نیازمند داشته‌اند.

وی حل مشکلات نیازمندان جامعه را ضروری دانست و افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی در کشور و شیوع بیماری ویروسی کرونا که بسیاری از اقشار جامعه را متضرر کرد باید برای حل مشکلات نیازمندان جامعه نیز تلاش جدی شود.

توحیدی از افزایش میزان مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: در سه ماهه اخیر امسال شاهد افزایش میزان مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد هستیم به طوری که خیرین با کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی میزان مشارکت‌های مردمی نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد افزایش یافت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در خصوص راه‌های کمک به نیازمندان نیز بیان کرد: مردم نوع‌دوست و خیرین استان اردبیل می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ و کد آنی پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و وب‌سایت emdad.ir از دیگر راه‌های ارتباطی نهاد مردمی و حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه