English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

احداث مسکن روستایی برای روستاییان استان اردبیل تسریع شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه جدی بنیاد مسکن و بانک‌ها در خصوص اختصاص تسهیلات و فراهم کردن زمینه احداث مسکن روستایی، کمک به روستاییان در این راستا را موجب جلوگیری از مهاجرت آنان دانست.

احداث مسکن روستایی برای روستاییان استان اردبیل تسریع شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

 ، سید کمال‌الدین میرجعفریان در نشست بررسی وضعیت جذب تسهیلات مسکن روستایی گفت: در این زمینه باید بانک‌ها و بنیاد مسکن فراتر از وظایف اداری عمل کنند، چراکه این موضوع در بعد اجتماعی و فرهنگی نیز به نفع استان اردبیل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به عواقب مهاجرت روستاییان به شهرها و ایجاد حاشیه‌نشینی و معضلات اجتماعی ناشی از آن، بیان کرد: ایجاد بستر ماندگاری روستاییان در روستاهای خود، سرمایه‌گذاری برای پیشگیری از مشکلات مهاجرت است.

میرجعفریان با یادآوری اقدامات انجام‌گرفته و تسهیلات اعطایی در سال گذشته به بحث مسکن روستایی، تصریح کرد: بنیاد مسکن باید نسبت به تأمین زمین و یا تسهیل اقدامات برای روستاییان دارای زمین جهت احداث مسکن اقدام کند.

وی گفت: بانک‌ها هم لازم است به‌صورت جهادی در خصوص جذب سهمیه ابلاغی استان اردبیل در بخش تسهیلات مسکن روستایی تلاش کرده و در فصل کاری زمینه اجرای مسکن را برای روستاییان فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه