English

اورژانس هرمزگان به بیش از هزار و ۸۸۰ نفر خدمات ارایه کرد

رییس اورژانس علوم پزشکی هرمزگان از انجام هزار و ۹۱۹ماموریت در طرح امداد نوروزی خبر داد و گفت: نیروهای اورژانس از ۲۵ اسفندتاکنون به بیش از هزار و ۸۸۰نفر خدمات فوری ارایه کرده است.

اورژانس هرمزگان به بیش از هزار و 880 نفر خدمات ارایه کرد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حسین قاسمی رییس اورژانس علوم پزشکی هرمزگان بیان داشت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا سوم فرودین ۱۴۰۳ اورژانس ۱۱۵ هرمزگان، با انجام یکهزار و ۹۱۹ مأموریت، به بیش از ۱۸۸۰ مددخواه، خدمات درمانی اورژانسی ارائه کرده است.

به گفته وی، در این مدت بیش از هشت هزار و ۳۰۰ تماس با مرکز دیسپچنگ اورژانس گرفته شده است که از این تعداد هزار و ۲۰۲ مورد منجر به اعزام آمبولانس شده، ۴۸۶ مورد مشاوره تلفنی انجام و ۶۲۸ مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

قاسمی افزود: از مأموریت‌های انجام شده ۵۳۴ مورد آن حوادث ترافیکی بوده که ۱۷ فوتی و ۶۸۴ مصدوم داشته است و در مدت یاد شده پنج حادثه ویژه با ۱۵ مصدوم و سه فوتی، اعم از حوادث ترافیکی پر تلفات، غرق شدگی و موارد دیگر توسط تیم‌های تخصصی اورژانس استان امدادرسانی شده اند؛ ۱۷ مورد اعزام توسط شناورهای اورژانس دریایی انجام شده است و ۲ مصدوم توسط بالگردهای اداره اورژانس هوایی به مرکز درمانی منتقل شده است.

همچنین ۲ مورد اعزام بیمار اورژانسی از بندرعباس به شیراز و از قشم به بندرعباس، نیز توسط هواپیمای بال ثابت اورژانس، انجام شده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه