English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

مطب‌ها و داروخانه‌های هرمزگان ایام نوروز فعال هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی مطب‌های پزشکان و تمامی داروخانه‌ها، دندانپزشکی‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز رادیولوژی این دانشگاه فعال خواهد بود.

مطب‌ها و داروخانه‌های هرمزگان ایام نوروز فعال هستند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان داشت: در این ایام، مطب‌های پزشکان در تمامی رشته‌ها به صورت شیفت‌بندی دایر بوده و به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: گشت‌های نوروزی گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در راستای تشدید نظارت‌های ویژه این ایام به صورت شبانه‌روزی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری بازدید کرده و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن قدردانی از همراهی و همیاری همیشگی کادر درمان به‌ویژه در ایام نوروز، گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مراجعه‌کنندگان مراکز درمانی، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و شیفت‌بندی انجام می‌شود.

جاودان تاکید کرد: باتوجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم تا پایان تعطیلات بتوانیم این مسئولیت بزرگ را به نحو احسن به انجام برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه