English

محمود حسین پور مطرح کرد؛

خدمات رسانی به ۷۲۵ زائر اربعین توسط اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان از خدمات رسانی به 725 نفر از زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه، توسط اورژانس 115 استان خبر داد.

خدمات رسانی به 725 زائر اربعین توسط اورژانس 115 هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود حسین پور رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان از خدمات رسانی به 725 نفر از زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه، توسط اورژانس 115 استان خبر  داد.

حسین پور ضمن اشاره به بازگشت تیم اعزامی اورژانس 115 استان گفت: برای پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی و ارائه خدمات بهینه به زائرین، یک تیم، شامل 5 دستگاه آمبولانس پیشرفته با تجهیزات کامل پزشکی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 15 نفر از کارشناسان خبره این مرکز عازم مرز شلمچه شدند.

وی افزود: تیم اعزامی اورژانس از 17 مهر ماه تا یک آبان ماه، در نقطه صفر مرز شلمچه، مستقر خدمات درمانی لازم را به زائرین حسینی ارائه کردند.

وی ابراز کرد: 281 نفر از مددجویانی که خدمات پیش بیمارستانی دریافت کرده اند زن و 444 نفر از آن ها مرد بوده اند. اکثر افراد به صورت سرپایی در محل درمان شده و فقط 90 نفر از زائرین که نیاز به دریافت خدمات درمانی تخصصی داشتند؛ توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان صحرائی، بیمارستان ولی عصر و بیمارستان طالقانی آبادان منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان تصریح کرد:  گروه سنی 30 تا 39 سال و در رده بعد گروه سنی 40 تا 49 سال بیشترین گروه سنی دریافت کننده خدمات از تیم اعزامی اورژانس استان به مرز شلمچه بوده اند.

حسین پور در ادامه گفت: فشار خون بالا، مسمومیت ها، مشکلات گوارشی، گرفتگی عضلانی، ضعف و بی حالی و گرما زدگی از عمده ترین مشکلات زائرین بوده که خوشبختانه اکثر آن ها به صورت سرپایی درمان شده اند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه