English

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان خبر داد

‌آماده باش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای خدمت رسانی به زوار اربعین

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از آماده باش تمامی زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اربعین حسینی در سال جاری خبر داد.

‌آماده باش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای خدمت رسانی به زوار اربعین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غفور راستین بیان کرد: به منظور تامین سلامت عزاداران اربعین حسینی (ع) تمامی زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال جاری اقدامات لازم را انجام داده اند و درآماده باش کامل هستند.

وی افزود: در بخش اورژانس پیش بیمارستانی، تعداد ۱۰ دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی تعمیرگاه سیار و خودروی ارتباطات به همراه ۲۸ نفر نیروی انسانی به صورت آماده باش هستند تا به زودی به سمت مرزهای کشور که در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی (ع) قرار دارند اعزام شوند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه درمان نیز نیروهای متخصص در شاخه های پزشکی هستند تا در صورت نیاز وزارت بهداشت به یکی از مرزهای ایلام، خوزستان و یا کرمانشاه اعزام شوند.

دکتر راستین خاطرنشان کرد: تا پایان مهرماه تمامی پایگاه های اورژانس استان و مراکز درمانی برای ارائه خدمات آماده باش کامل هستند.

وی اظهار کرد: در حوزه بهداشت نیز با هماهنگی های انجام شده کارشناسان داوطلب بهداشت محیط در کنار عوامل موکب دار همراه با سایر تیم های درمانی بر تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت کامل خواهند داشت.

راستین یادآور شد: در حوزه آموزش هم پک آموزشی کامل با محتوای کمک های اولیه، پیشگیری از بیماری ها، بیماری های خاص قلبی و عروقی و واکسیناسیون در قالب سی دی به سازمانهای مرتبط و موکب داران ارسال شده است؛ همچنین اقدامات لازم برای حضور کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به منظور آموزش داوطلبان حوزه دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: تهیه گزارش و برنامه سیب سلامتی با محوریت پوشش سلامت مراسم اربعین حسینی در صدا و سیما نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه