English

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام کرد

آماده باش اورژانس اصفهان در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از آماده باش اورژانس پیش‌بیمارستانی در تاسوعا وعاشورای حسینی در اصفهان خبر داد.

آماده باش اورژانس اصفهان در تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) تمامی واحدهای اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان و اتاق‌های فرمان و مراکز فرماندهی عملیات به صورت ویژه آماده‌باش هستند.

وی افزود: اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان، امداد- سلامت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) را در سراسر استان اصفهان پوشش می‌دهد.

راستین گفت: در این روزها، پایگاه‌های جاده‌ای از ساعت 9 تا 12 و از ساعت 18 تا 21 با چراغ گردان روشن در حاشیه جاده‌ها مستقر می‌شوند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: پایگاه‌های شهری نیز در مسیرهای دسته‌های عزاداری و محل تجمع عزاداران مانند گلزارهای شهدا و امامزاده‌ها مستقر می‌شوند تا امکان دسترسی برای امدادرسانی به بیماران و مصدومان به راحتی فراهم باشد.

راستین خاطرنشان کرد: در تاسوعا و عاشورای حسینی در میدان امام (ره) شهر اصفهان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه خودروی آمبولانس همراه با 8 نفر پرسنل و در امام‌زاده زینبیه، شاه‌کرم و سید محمد خمینی‌شهر هر کدام یک دستگاه آمبولانس با 2 نفر پرسنل به صورت ویژه مستقر می‌شوند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: همچنین تمامی اورژانس‌های بیمارستان‌ها به خصوص بیمارستان شهید اشرفی و 9 دی خمینی‌شهر در این 2 روز به صورت ویژه آماده‌باش هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه