English

معاون اجرایی فوریت های پزشکی استان اصفهان خبر داد:

جانمایی ۴۰ نقطه برای ساخت پدهای بالگرد امداد هوایی در استان اصفهان

معاون اجرایی فوریت های پزشکی استان اصفهان از جانمایی 40 نقطه برای ساخت پد فرود بالگرد امداد هوایی اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان خبر داد.

جانمایی 40 نقطه برای ساخت پدهای بالگرد امداد هوایی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن افتخاری با اشاره به هدفگذاری برای ساخت پد بالگرد در ۴۰ نقطه از استان اصفهان گفت: این پدها با هدف ایجاد نقاط ایمن برای فرود بالگرد اورژانس هوایی در سراسر استان و انتقال مصدوما، ن حوادث به بیمارستان هدف گذاری و جانمایی شده اند.

وی افزود: تاکنون ۵ پد فرود بالگرد تکمیل و آماده بهره برداری شده است که این پدها در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان و ۹ دی خمینی شهر به همت بیمارستان، شهر حسن آباد توسط شهرداری، شهر کهرویه شهرضا به همت اداره گاز و بزرگراه نطنز توسط اداره راه و بزرگراه ها ساخته شده است.

معاون اجرایی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان یادآور شد: عملیات زیرسازی و آماده سازی ۱۰ پد فرود بالگرد نیز آغاز شده و درحال اجراست.

افتخاری بیان کرد: از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون، بالگرد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان ۱۴ بار به پرواز درآمد و ۳۳ مصدوم شامل ۱۸ زن و ۱۵ مرد را به بیمارستان منتقل کرد.

وی افزود: از مجموع این ماموریت ها، ۹ مورد برای امدادرسانی به مصدومان حوادث رانندگی و ۵ مورد حوادثی همچون تیرخوردگی و سقوط بوده است.

افتخاری یادآور شد: عملیات زیرسازی و آماده سازی ۱۰ پد فرود بالگرد نیز آغاز شده و درحال اجراست.

معاون اجرایی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: این پدهای بالگرد در شهرهای میمه، هرند، پادنا سمیرم، رامشه شهرضا، فریدون شهر،‌ خوانسار، اردستان و بیمارستان فاطمه زهرا (س) نجف آباد، بیمارستان شهرضا و بیمارستان شهدای لنجان در حال ساخت هستند که هزینه آنها از سوی شهرداری ها، بیمارستان ها و خیرین تامین‌ می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه