English

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد

سرقت کابل‌های تلفن اورژانس ۱۱۵ در شاهین شهر

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از سرقت کابل‌های تلفن اورژانس ۱۱۵ در شاهین شهر خبر داد.

سرقت کابل‌های تلفن اورژانس ۱۱۵ در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غفور راستین بیان داشت: سارقان کابل های تلفن ، کابل های خطوط تلفن ۱۱۵ در شهرستان شاهین شهر و میمه را نیز به سرقت بردند.

وی افزود: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز کارشناسان اتاق فرمان شهرستان شاهین شهر و میمه متوجه قطعی تمام خطوط آزاد و ۱۱۵ اتاق فرمان شدند و بلافاصله پیگیری های لازم برای وصل مجدد خطوط تلفن را انجام دادند اما مشکل حل نشد.

راستین گفت: با هماهنگی مرکز فرماندهی عملیات فوریت های پزشکی استان اصفهان، یکی از خطوط ۱۱۵ بر روی تلفن همراه یکی از کارشناسان اتاق فرمان شاهین شهر دایورت شد و تا صبح امروز از این طریق پاسخگویی به امدادخواهان انجام شد.

وی  افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد کابل‌های تلفن اتاق فرمانشاهین شهر سرقت شده و این اتفاق، در چند روز اخیر در بخش‌های دیگر شهرستان نیز رخ داده است.

راستین تصریح کرد: براساس پیگیری هایی که از طریق رییس مخابرات شهرستان صورت گرفت، پس از بررسی موضوع مشخص شد کابل های تلفن اتاق فرمان اورژانس شاهین شهر توسط سارقان به سرقت رفته است و این اتفاق، در چند روز اخیر در بخش های دیگر شهرستان نیز رخ داده است.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: پس از انجام اقدامات لازم خطوط تلفن اتاق فرمان شاهین شهر و میمه  ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه امروز وصل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه