English

حسین اقتدار بختیاری خبر داد؛

نجات جان مادر باردار در حاجی آباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی آباد از نجات جان مادر باردار اهل روستای سیاری گرو سرخ توسط تیم سلامت مرکز بهداشتی درمانی فارغان و اورژانس 115 خبر داد.

نجات جان مادر باردار در حاجی آباد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین اقتدار بختیاری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی آباد، از نجات جان مادر باردار اهل روستای سیاری گرو سرخ شهرستان حاجی آباد توسط تیم سلامت مرکز بهداشتی درمانی فارغان و اورژانس 115 خبر داد.

اقتدار بختیاری گفت: مادر بارداری از روستای سیاری گرو سرخ با مامای مرکز بهداشتی درمانی فارغان تماس تلفنی داشته است ولی به دلیل درد زیاد زایمانی قادر به صحبت نبوده و مامای مرکز که از وضعیت بارداری پر خطر این خانم در بارداری ششم اطلاع داشته احتمال می دهد که خانم وارد فاز زایمان شده است.

وی افزود: بلافاصله پس از هماهنگی با پرسنل اورژانس 115 با مراجعه به روستای سیاری محل سکونت خانم باردار در 30 کیلومتری شهر فارغان و بررسی وضعیت بیمار، اقدامات نخست درمانی را آغاز می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی آباد بیان کرد: پس از رسیدن بر بالین مادر و انجام اقدامات اولیه درمانی شرایط موجود حاکی از وضعیت اورژانسی مادر و شروع دردهای زایمانی می دهد که نیاز به اقدامات فوری اورژانسی داشته، لذا سریعاً مادر در شرایط مناسب به زایشگاه بیمارستان فاطمه الزهرا (س)حاجی آباد منتقل می شود.

به گفته مسئول زایشگاه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مادر در ساعت 8 صبح زایمان طبیعی داشته و در حال حاضر حال عمومی مادر و نوزاد مطلوب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه