English

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح نظام جامع نظارت سازمان اورژانس پیش بیمارستانی در قطب مرکزی

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان گفت:هفتمین برنامه طرح نظام جامع نظارت سازمان اورژانس پیش بیمارستانی کشور در قطب مرکزی اجرا شد.

اجرای طرح نظام جامع نظارت سازمان اورژانس پیش بیمارستانی در قطب مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غفور راستین با بیان اینکه هفتمین برنامه این طرح از هفتم تا نهم مهرماه جاری در قطب مرکزی کشور شامل استان های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و کاشان برگزار شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح یکسان سازی فرآیندها و ایجاد وحدت رویه در عملکرد مراکز اورژانس پیش بیمارستانی مطابق استانداردها و دستورالعمل های ابلاغی سازمان است.

وی در طرح جامع نظارت سازمان اورژانس کشور، ناظران اعزام شده از طرف سازمان طبق برنامه، یکی از قطب های اورژانس پیش بیمارستانی که شامل چند مرکز اورژانس پیش بیمارستانی می شود را از نظر نحوه عملکرد ۲۱ فرآیند مدیریتی ابلاغ شده به این مراکز مورد بررسی قرار می دهند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: فرایندهای کنترل کیفیت، بررسی شکایات، نظرسنجی و رضایتمندی، پژوهش و آموزش از جمله فرآیندهایی هستند که مورد بررسی قرار میگیرند.

راستین خاطرنشان کرد: در این طرح خلاقیت و نوآوری های مراکز در اجرای دستورالعمل های ابلاغی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج به دست آمده به اطلاع مسئولان سازمان رسانده و تجارب مفید در اختیار سایر مراکز کشور قرار داده می شود.

وی یادآور شد: ناظران طرح، همان مسئولان نظارت مراکز فوریت های پزشکی کشور هستند که به صورت چرخشی از استان های سراسر کشور انتخاب می شوند تا هم از ظرفیت استان ها بهره گیری شده و هم این افراد تجارب جدیدی کسب کرده و به مراکز خود منتقل کنند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در جریان این نظارت ها، مشکلات موجود در مسیر انطباق عملکردها با دستورالعمل های ابلاغی اورژانس کشور استخراج و در جلسه جمع بندی، این موارد به روسای مراکز اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه