English

مدیرکل شیلات هرمزگان:

هفت هزار هرمزگانی از درگاه ملی مجوز صید گرفته‌اند

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: تا کنون حدود هفت هزار مجوز صید ،از درگاه ملی صدور مجوزها صادر شده و برای بخش زیادی از این شناورها ،گواهی ثبت توسط اداره بنادر و دریانوردی صادر شده است.

هفت هزار هرمزگانی از درگاه ملی مجوز صید گرفته‌اند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

،  مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان بیان داشت: ساماندهی شناورهای صیادی قایق بدون مجوز برای کنترل بهتر صید و صیادی و نظارت دقیق و مؤثر تر بر آنان یک ضرورت است که انجام این کار از طریق درگاه ملی نشانه درایت ویژه دولت مردمی در این بخش است.

وی بر اهمیت نقش تعاونی های صیادی در تسریع صدور مجوزهای صید تاکید و اضافه کرد: تعاونی های صیادی و ادارات ‌شیلات شهرستان ها موظف شدند به سرعت و با اهتمام ویژه تمامی پروانه های ثبت صادر شده از سوی بنادر ودریانوردی را ساماندهی و صدور مجوز صید را انجام دهند.

مدیرکل شیلات هرمزگان وجود بیش از ۳۵ هزار نفر صیاد و بیش از۳۲۰ هزار تُن صید ، ۲۲ موج شکن مردمی ، ۱۹ بندر صیادی ، ۷۰ تعاونی صیادی ، دسترسی به ذخایر آب های دور و ساحلی و آب های بین المللی را از ظرفیت های مهم صید و صیادی استان دانست.

به گفته بارانی طرح ساماندهی شناورهای صیادی فاقد مجوز می تواند نقش بسیار مهمی در پایداری اشتغال صیادی ، ساماندهی صید و صیادی ،بهره‌برداری پایدار و نظارت بهتر داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه